duminică, 10 mai 2009

Totul este ... Muzica

Ascult muzica. Ascult muzica fara nico greata. Ascult muzica tare, la boxe, in casti, la concerte, unplugged, la chitara mea, in capaul meu.
Totul in jurul meu e muzica, totul e ritm. Totul e ritm de jazz, swing, rock, funk, chill out, uneori de hip hop sau brit-pop. Nu conteaza, atata timp cat e muzica din suflet.
Ma trezesc dimineata cu o melodie in cap. Zambesc dimineata pe o melodie. Merg pe strada imaginandu-mi ca in jurul meu se aude muzica.

Da, as vrea sa traiesc intr-un musical. Totul intre noi sa fie accompaniat de sunet, oamenii sa zambeasca pe ragge, sa discute pe rock, sa mearga pe funk, sa se indragosteasca pe swing, sa faca dragoste pe jazz. Sau oricare alta combinatie... numai sa fie muzica.

Muzica transmite stari daca stii sa o asculti. Muzica te relaxeaza daca stii sa te lasi mangait, muzica te incurajeaza daca stii sa lasi purtat de ea, muzica te indragosteste daca stii sa dansezi pe ea.

Cant muzica... prost, poate; dezacordat, cateodata; fals, de multe ori. Dar, imi place sa cant la chitara, sunete, acorduri, melodii... nu conteaza ce .. doar sa vobeasca sunetele.

Chitara mea ma relaxeaza, este modul meu de evada, de a refula, de uita de probleme, de a ma gandi la viata, la mine. Si cant pentru mine, pentru tine, pentru ea, pentru noi. Cant la chitara...viata mea

Nu va spun CE sa ascultati.
Va spun doar sa ascultati, nu cu urechile, ci cu sufletul.

RESTUL E TACERE ....

Un comentariu:

  1. Era chiar si o reclama ceva gen : Uneori totul depinde de tine , de muzica si de cei care-ti sunt alaturi ! :D

    RăspundețiȘtergere