luni, 18 mai 2009

Desene animate

Imi e dor sa am timp sa ma pot uita la desene animate. Da, imi palce Dexter, Buggs Bunny, Tom si Jerry, Jonny Bravo si orice cartoon facut in "Old Walt Disney style".

Tin minte sentimentul minunat al copilariei, cand asteptam sa incepa la ora 19:00(parca)programul de desene animate.Atunci mancam desene animate pe paine.

Dupa fiecare epsisod din Testoasele Ninja ma credeam un luptator precum Donatello sau Leonardo. Dupa fiecare episod din Denver- ultimul dinozaur imi doream si eu sa am un dinozaur. Dupa fiecare episod din Seber Raiders vroiam sa fiu un serif spatial si sa invat sa calaresc.

Imi aduc aminte de Aventurieri spatiului, Testosele Ninja, Strumfii, Sandy Bell, Floare cu 7 culori, Seber Riders, Ratonii, Nu zaitz, pagadi! Si probabil sunt multe altele care nu imi vin acum in cap.

Am crescut si inca imi place sa am uit la desene animate. Ma relaxeaza Bugs, Tom sau Jhonny.

Nu de mult incercam sa aflu: Care este cel mai important personaj de desen animat?
Eu votez fara ezitare Bugs Bunny... cine nu stie "What`s up duck!?"

Voi ?

Un comentariu: