vineri, 22 mai 2009

Addicted

" Buna ziua, ma numesc Adrian si sunt dependet!"(zise el in timp ce se ridica in picioare)
" Buna ziua, Adrian!"(raspunse un grup in juru lui)
Sunt dependent si imi place. Este probabil una dintre placerile mele majore. Si atunci cand esti dependent nu mai savureszi. Foarte rar imi pica in mana ceva ce pot savura. E o dependenta pe care mi-am creeat-o in timp. Stiu ca e rau...de aia sunt dependent. Incerc sa fac ceva pentru a contraacara, fac sport! Da, stiu probabil ca asta e un lucru bun, dar si dependenta mea este un lucru rau, zic unii.
Cand esti dependent nu poti savura lucru de care esti dependent. ..pur si simplu nu il poti savura. Eu, recunosc, nu am ajuns la acel stadiu de super dependenta. Uneori, ma opresc si savurez. Acum, sincer sa va spun, atunci cand savurezi stii de ce ai ales sa fi dependent. Stii ca dependenta ta are rost. Aici, in Romania foarte greu gasesti ceva bun, ceva fin, ceva care merita savurat. De multe ori ma intreb, oare de ce am ajuns dependent in Romania?... imi raspund simplu pentru ca imi place!

Probabil ca la fel ca mine sunt sute de dependenti, unii fac ceva pentru a contraacara, altii nu.
Da, stiu... Nu ma aratati cu degetul! Fiecare dintre noi are o "dependenta de ceva "! Eu am ales asta... si sincer, sa va spun nu este singurul lucru de care sunt dependent!

De fapt, nu stiu de ce am venit aici sa va spun voua! Nu vreau sa ma ajutati, vreau doar sa stiti... atata tot.. aaa... si inca ceva, sa constientizati dependenta voastra!

Da, si ce e cu asta!... Imi place.. cel mai mult aia neagra, amara putin, apoi cu lapte, cu fructe, aerata...astea imi creeaza dependenta. Dar de savurat , de fiecare data cand gasesc ceva special...uit de dependenta si "savurez"!

"Da! Ma numesc Adrian si sunt dependet de CIOCOLATA!"
(si se aseaza inapoi pe scaun)

" Sa vedem urmatorul! tu de ce esti dependent?"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu