joi, 14 mai 2009

AM VRUT vs. VREAU

Ma gandesc de ce am crescut. Am crescut probabil pentru ca am vrut... am vrut sa fiu mare. Am vrut sa fiu mare din motive copilaresti, motive de care imi aduc si acum aminte.

De ce am vrut sa cresc mare?
Am vrut sa cresc mare pentru a putea sa mananc cicolata inainte de masa. Da, radeti.. dar pentru mine atunci era un motiv destul de intemeiat.
Am vrut sa cresc mare pentru a a vea multe chei la breloc. Ciudat dar atunci aveam mai multe brelocuri decat am acum.
Am vrut sa cresc mare sa pot sa stau la masa cu oamenii mari in timp ce discuta prostii.
Am vrut sa cresc mare pentru ca imi doream sa stau afara cat vreau eu si sa pot sa ma intorc cand vreau.
Am vrut sa cresc mare pentru a putea citit ce carti vroiam eu sa citesc, nu pe cele pe care mi le dadea de la scoala.

Aveam, atunci toate motivele sa imi doresc sa cresc mare. Dar, acum am alte milioane de motive pentru care vreau sa fiu din nou copil.

Vreau sa fiu copil sa ma pot juca. Am uitat, noi oamneii adulti sa ne jucam.
Vreau sa fiu copil sa ma pot bucura de 1.000 de lei gasiti pe jos. Acum, ne gandim prea mult cum sa facem banii incat sa ne bucuram de ei.
Vreau sa fiu copil sa pot visa la toate nebuniile din lume si nimeni sa nu se supere.Oamneii mari se supara vrei sa visezi.
Vreau sa fiu copil sa pot inca gusta din prajituriile bunicii. Da, bunica mea face niste prajituri dementiale, dar de multe ori ma opresc prea des la cofetarie.

Vreau sa fiu copil... sa pot visa ca intr-o zi voi fi mare!

Un comentariu:

  1. Hai mai Adita ma dezamagesti ! Dece iti faci atatea probleme, tu inca nu te-ai facut mare, mai ai pana sa cresti !!

    RăspundețiȘtergere