vineri, 8 mai 2009

Am chef....

... sa scriu. Mi-am dat seama ca am pus prea multe imagini si am vorbit prea putin. Am chef sa scriu. Se spune ca o imagine face cat 1000 de cuvinte. Da ,dar, eu vreau sa folosesc 700 de cuvinte pentru a creea o imagine.

Am chef sa spun ce fac. Am chef sa spun despre mine. Sunt poate unul dintre cei 7 milioane de bloggeri din lume. Iar eu sunt unul dintre ei. Probabil am 10, 17 sau 25 de citiori carora le multumesc. Sunt un punct mic si verde intr-o mare de puncte.

Recunosc, nu ma pot abtine.Am sa nu pun si fotografii... asa cum vad eu lumea prin obiectiv. Am o noua jucarie, un aparat foto Nikon D60, in care am sa imi pun cuvintele.

Am chef sa scriu... imi place sa scriu... imi place sa plictisesc lumea cu cuvinte, sa creez imagini, sa povestesc lumii gandurile mele si ideile mele.


Vreau sa vedeti lumea prin cuvintele mele...

Un comentariu:

  1. Foarte frumos cuvinte mari pentru civilizatia care o avem ,daca ar gandi jumate ce spun e mult macar un sfert din populatie ca tine nam mai fii sub stapanirae prostiei.

    RăspundețiȘtergere