sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Uneori...

Uneori... te inteleg.. iti inteleg linistea... iti inteleg raceala
Alteori .. NU
Uneori... inteleg de ce.... si de ce nu
Alteori NU
Uneori ... inteleg ca ai nevoie de timp si spatiu
Alteori NU... si ma cert cu Einstein
Uneori intelg totul.. tot ce simti pentru mine
Alteori NU ... si trebuie sa imi explici
Unoeri intelg totul doar din tacere si din nimic
Alteori NU.. am nevoie sa imi spui
Uneori te iubesc foarte mult
Alteori NU ... stiu cat de mult te pot iubi
Uneori inteleg....
Alteori... imi e foarte dor de tine
Uneori nu sunt eu
Alteori sunt TU
Uneori tot ce fac ma gandesc la tine si nu stiu daca e bine
Alteori... imi e bine ca ma gandesc la tine
Uneori Te IUBESC
Alteori Te Iubesc si mai mult!

Uneori stii... alteori... uiti ! L

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu