marți, 12 ianuarie 2010

11.01 spre 12.01 (popART-post)

M-am apucat sa scriu.. era ieri... m-am oprit... am sters.. am baut o gura din vinul rosu si am scris iar...
Camera goala, o pereeche de jeansi sta aruncata pe pat, doua chitare stau imbratisate intr-un colt langa canapeaua portocalie.

Ma opresc... vad ca Tudor Chirila a postat ceva. Ma opresc...am de gand sa citesc.

E deja maine... de fapt e azi... de fapt va fi ieri... cand vei citi...

Am ramas mut... mut de frumusete... mut de placere... MUT. E prea frumos sa nu impart si cu voi. Imi plac detaliile.. si asta ma face sa iubesc arta, filmul, fotografia. M-as pierde in detalii si asta face ceea ce veti vedea

The Third & The Seventh from Alex Roman on Vimeo.


Ai rabdare.. savureaza feicare secunda.. fiecare cadru... fiecare culoare... fiecare detaliu. Nu inchide repede, ai rabdare, e ca o partida de sex...fiecare atingere conteaza iar finalul te lasa satisfacut de ceea ce ai vazut.


Inca o gura din paharul de vin... e deja maine... sau e chiar azi... Ier vroiam sa scriu de camera goala... lipseste ceva

Nu imi mplace lipsa acelui lucru. Nu imi place muzica singuratatii... dar stiu ca acolo undeva exista un perete de care se loveste si se intorce la mine.. acolo undeva exista.

melancolic? poate

nebun? cu siguranta

indragostit? mereu

Acum imi trece perin minte un lucru....

am nevoie de ceva pana atunci, sa o ma simt mai aproape:

un BONSAI sau un pestisor PORTOCALIU (golden fish)


Oare exista o zana buna? ( daca da... daca nu exista MASTERCARD :) )

PS: de ce pop-post.. pentru ca la fel ca si in Pop-art am pus putin din toate... ca o amestecatura asa sunt eu acum

I AM POPART!


4 comentarii:

  1. bestial filmuletul! l-am savurat la cafeaua de dimineata si a fost modul perfect de a incepe ziua! :)
    eu in rest nu zic nimic, decat ca o sa vorbesc cu Pestiu si o sa-l intreb daca nu are un prieten auriu. sa vedem :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :) merci... Ar fi fost o "crima" sa nu dau mai departe un film asa de frumos.

    Pana sa vorbesti cu Pesiu.. intreaba Feriga.. daca nu are prieten un/o Bonsai?

    RăspundețiȘtergere
  3. aia e prea plina de ea si infumurata... nu cred ca are alti prieteni in afara de Nuca de Cocos (stiuta si sub numele de Cocos Nucifera) de langa ea. dar daca ma vad cu vreun Bonsai ii dau adresa ta.

    RăspundețiȘtergere