marți, 1 iulie 2008

Urban race

Ieri am facut un experiment interesant. Am pus la cale o cursa intre o masina, un biciclist si un calator cu transportul in comun. Traseul pe care l-am ales a fost destul de lung, plecare de la podul Colentina si punct de sosire Stadiounul Ghencea. Itinerariul trecea prin multe intersectii aglomerate: Obor, Mosilor, Universitate, Izvor si masura 18 km. Ora de incepere a concursului a fost 14, iar singura regula era sa trecem si sa semnam la zidul Realitatii din Piata Universitatii

Mihai a fost soferul.Un coleg al meu ce avea experianta in condus fiind 3 ani taximetrist. Rodica a mers cu bicicleta pe care vine zilnic la birou. Iar eu, Adi, am fodst expertul in RATB si Metrorex al echipei.

In redactie toata lumea pariase pe Rodica, eu eram locul 2 la bursa pariurilor, iar pe masina pariase doar un coleg, asa sa fie "gica contra". (Sincer cared ca si voi sa pariati )

Cursa a inceput fiecare cum a putut mai bine, Rodica si-a schimbat pinioanele, Mihai si-a turat masina iar eu... am asteptat in statie... si am asteptat... si am asteptat

Eu am luat 66 dupa care metroul de la Obor la Universitate unde spre umirea mea ... am ajuns ultimul. Rodica si Mihai trecusera deja pe acolo si se semnasera cu 15 minute inainte. De la universitate am luat primul troleu spre cartierul Drumul Taberi gandindu-ma ca recuperez cu 41. Sauna in troleu si pe langa asta se misca si incet... foarte incet, asa ca am descis sa cobor si sa iau un autobouz. 137 m-a dus mai repede pana la 41.
In autobuz am primit incurajari de la oameni :))

Rodica s-a descuracat foarte bine, doar cateva probleme in trafic cu cei care nu respecta biciclistii si cu caldura. Erau 32 de grade si un soare de te topeai. Noroc cu crema Rodicai, cu factor de protectie ridicat si cu bidonul de apa.

Mihai era dezavantajat. Intersesctii aglomerate, nervi, claxoane.

Ne apropiem de final, eu in 41 increzator ca voi fi macar al doilea in cursa surcalsand masina. Alerg, alerg sa fiu cat mai repede la punctul de intalnire si cand stupoate....

Masina si Rodica erau deja acolo...Eu ma facut de la podul Colentina pan la Stadiounul Ghencea 90 de minute, Rodica a parcurs traseul in 70 de minute iar castigatorul nostru a fost Mihai cu masina in 50 de minute.Uimitor nu!?

Mihai a fost fericit, Rodica mai bronzata, iar eu nervos si transpirat!
Asta a fost cursa noastra urbana

FINISH

4 comentarii:

  1. deci top gear chiar da idei unora?:)))))daaa...daca tu ai facut experimetul de ce te ai distribuit asa prost...sau nu stiai ca in ratb n au aer conditionat(sau au da nu merge) si n ai cum sa urci ca babele stau la usa si n au cum sa se de a mai incolo ca ele "coboara la prima" asa ca daca e teleporteaza te inauntru

    RăspundețiȘtergere
  2. Nimeni nu vroia cu RATB-ul asa ca m-am sacrificat.. ce sa fac... trebuia sa fie concludent. Sa nu uitam ca multa lume circula cu RATB si Metrorex-ul.
    Cat despre idee e simplu...nu putem noi sa inventam apa calda :))

    RăspundețiȘtergere
  3. nu tre sa te superi...ei au facut ideea publica prima data asta nu inseamna ca a fst a lor...dragutz din partea ta ca ai incercat o si tu si de apreciat ca ai fst cel care s a sacrificat...nu cred ca as fi catut asta....ma rog e bine de stiut cum sta treaba in bucuresti de la tine, pt ca treaba in londra o stim de la top gear;)

    RăspundețiȘtergere
  4. da, dar stii care a fost diferenta dintre tine si top gear, in londra transportul in comun e sincronizat, asa ca daca ai de ajuns undeva gasesti un site care iti zice unde te sui, ce iei si unde schimbi, la noi cu mila lui Dumnezeu, cum ai noroc. ca la noi nu s-a auzit inca de sapun si ca boul de videanu a decis sa faca economie tocmai la aerul conditionat din autobuz e alta poveste. oricum, numa bine si bravo tie, data viitoare oricum tine minte sa-ti iei ventilator :P

    RăspundețiȘtergere