joi, 3 iulie 2008

Teorie confirmată

De mult aveam o banuilă că în fiecare produs exista un japonez sau un chinez mic care face treaba pentru tine.
Imi imaginam cum in calculatorul meu (cu piese din China, Japonia si Taiwan) exista niste aomeni mici care imi fac sa imi functioneze PC . Cum alearga ei să imi intre pe net, cum canta fiecare cand ascult o piesa la winamp si cum calculează ei repede ficare mişcare de mouse.

Cum fiecare masină coreeana, chinezească sau japoneza are in ea oamnei care faca să funcţioneze. Cum unul unflă air-bag-ul cum altul schimba pinioanele la viteze si cum altul da din main la ştergatoare.

La cat de multi chinezi sunt nu e de mirare ca au ajuns si la asta. Îmi dau seam cand vor părasii cu totii locurile de muncă sa ne cotropeasca... atunci sa vezi invazia galbenă :)


DEMONSTRATIA TEORIEI:

O alta torie la care înca lucrey să o demonstrez si nu stiu cum... Ce se ascunde in masinile nemţeşti? Bere,carnati, nemţoaice? Dar in cele americane? Dar in cele italieneşti sau cele britanice?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu