luni, 7 iulie 2008

Prieten al unui prieten

In ultima luna mi s-au intaplat niste lucruri ciudate. Am realizat ca niste prieteni ai mei, despre care nu banuiam si nu imi imaginau ca au cum sa se cunoasaca .. de fapt se stiu de mult.

Asa ca am reluat un post publicat de mult pe fostul meu blog de pe yahoo 360.

Cred ca e mai adevarat ca niciodata....

Lumea asta este o imensa retea... de persoane pe care le cunosti ...daca nu direct macar indirect. Poti cunoaste pe omul din autobuz, "pe fata de la metrou", pe omul de la Tv... totul este o imensa retea de cunostinte

Ma uitam astazi prin fotografiile unui prieten, cand am realizat ca el cunoste un prieten al unui prieten al unui ( cred ca ma urmariti...?) var de-ai mei.

Asa ca se poate sa te cunosc si pe tine!!!.... printr-un prieten al unui amic al unui prieten al unei prietene al unui prieten al unui amic al unui prieten de-ai mei.. asa ca nu se stie..

Imi dau seama ca poate eu cunosc oameni importanti si nu stiu... poate sunt cunostinta a lui Robbie Williams sau Basescu.... sau mai rau Bin Laden...

Pe mine ma cunoaste cineva?

Nu am dreptate?

4 comentarii:

  1. Pe mine ma cunosti sigur ...:)
    Oricum asta imi aimnteste de vacantele de la tara de la bunici ,in satele alea uitate de lume si in care toata lumea cunoaste pe toata lumea . Iar numele iti este schimbat pt ca ti se pune in fata un 'a lu' cutare ...
    Oare ar fi mai bine sa folosim si in orase apelativul asta? Poate asa ne-am cunoaste cu totii. Cum ar suna : " Ba tu nu esti a lu Basescu? "

    RăspundețiȘtergere
  2. jesus....n as vrea sa ma flatez, da postu asta a plecat de la paranoia cu mine?:)))))))...:D...ma rog, sper ca nu te ai suparat pe mine ca am glumit:), nu stiu cine esti si cum arati dar o data un baiat mai mare mi a zis o vorba dureros de adevarata:"tara mica, mese putine, toata lumea se fute cu toata lumea "

    RăspundețiȘtergere
  3. Laura nu te amagi singura... nu tu esti sursa acestui post... nu vreu sa te amagesc dar asta e. Oricum ideea postului este mai veche si a fost publicata pe primul meu blog... asa ca inspiratia nu e recenta:)...ci doar anumite "evenimente" si lipsa de inspiratie pentru un nou post, si faptul ca mi-a placut mult idee lui .. m-a facut sa-l REpublic.

    RăspundețiȘtergere
  4. Marius ... ai dreptate e ca la tara.."ala e a lu` Bush.. mama e fiu lu ala Batrunu de a stat in fruntea satului mai multi ani.. aaa.. nu se caompara cu tasa.. tasu era un om vertical... asta micu e cu arabii si bombele!!!"

    RăspundețiȘtergere