duminică, 25 octombrie 2009

Oameni extraordinari

Foto: Lavinia Vidrean

In acest weekend se pot numara 365 de zile de la un team-building alaturi de fostii mei colegi de la RomanticaTV. Cum Romantica s-a inchis feicare am porit-o pe alte drumuri diferite si separte. Cu unii am mai pastrat legatura cu altii din diferite conjuncturi mai putin.

Astazi pot spune ca imi dau sema ca nimic nu este intimplator.
Acum un an era sa pierd trenul spre Poiana si in timp ce strigam dupa primul taxi din calea mea... care evident era ocupat ... acesta s-a oprit si in el era o Irina, o colega a mea ce intarziase si ea. Care puteu fi sansele.... Daca nu era ea.. nu ajungeam in Poiana.


Au fost 3 zile minunate in care am intalnit oameni exceptionali. Intamplarea ne-a adus fata in fata, intamplarea a desenat momentul perfect si locul perfect. Ne-am zambit, am dansat, ne-am distrat, am jucat biliard, ne-am imbatat, am mancat inghetata, am facut fotografii Brasovului, ne-am distrat in piata sfatului, am mancat clatite, am baut vin fiert, am fugit de caini...de acolo au inceput povesti, vise, destine

De acolo au inceput povesti ce nu se vor uita nicodata.. pentru ca nimic nu e intamplator.

Astazi, in acest weekend am avut parte de cele mai ciudate evenimente... colegi despre care nu mai stiam nimic... din greseala mi-au dat un SMS ce trebuia trimsi catre altcineva, din intamplare m-am intalnit in parcare cu o alta fosta colega, din inamplare am vorbit pe mess cu un coleg despre care nu mai auzisem nimic. Am aflat despre aproape toti colegi ce mai fac pe unde mai sunt si unde mai lucreaza.


Acolo am cunoscut omuletzi extraordinari, omuletzi de poveste...
..deci nimic nu e intamplator!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu