miercuri, 14 octombrie 2009

Nimic nu este intamplator...

... daca cine se indoia vreodata de chestia asta ii spun sa se mai uite inca o data in jur.
Cred ca nimic din ceea ce ni se intampla nu este fara un scop. Nico intalnire nu este fara ca cineva sa aiba nevoie de cineva, fara ca ceva sa se intample acolo la orice nivel, fara ca lucrurile sa se schimbe din acele moment.
Viata pe care o traim e plina de semne. E plina de cifre, litere, oameni si fiecare are cate o insemnatate.
Cred ca toate lucurile ce ni se intampla asa trebuiau sa se intample. Cred ca noi prin dorintele noastre, prin asteptarile noastre am creeat sa se intample ce se intamplat.
(oare are sens ce scriu ?... oare nu sunt greu de urmarit ?)

Am multe exemple in viata mea din care am invatat si inteles ca nimic nu este intamplator. Nici chiar TU!

Dar o sa va povestesc cea mai recenta intamplare imi deomnstreaza inca o data ca am dreptate.
Ieri mi-am pierdut vremea privind Show-ul Politic de raspurnare a guvernului chiar de la ela de acasa .. din Parlament. Ca orice jurnalist am ajuns acolo cu geanta, catel, purcel, trei telefoane, agenda, portofel. In nebunia iscata de tot ce sa intamplat pe acolo mia cazut o carte de vizita din portofel ( nu a mea ci a unei persoane cu care mai colaborez).
Dupa ce totul s-a terminat ma intorc la locul meu incercand sa imi strang catrafusele... si gasesc intamplator cartea de vizita pe jos... si zambesc cand vad firma ( fara nici un sens deocamdata)
Spre seara... o prietena ma anunta ca a vorbit cu cineva si sa trimit un Cv catre un domn manager al unei agentii.
Acum sa va spun sincer... am ramas socat.. din cate carti de vizita aveam in protofele tocmai cea a acelei agentii sa fi picat pe jos si eu sa o gasesc... ei bine DA. Asa va spun ca agentia si cartea de vizita au acelasi nume...
Concluzia o trageti voi singuri!

Cineva are un plan cu noi...! Sa nu uiti asta... nimic nu e intamplator!


Un comentariu: