miercuri, 30 septembrie 2009

Stele

Sunt multe stele pe cer. Cate o stea pentru fiecare. O setea pentru mine, o stea pentru noi, o stea pentru ei, o stea a ta. Fiecare stea are povestea ei, la fel ca si noi cei care le privim.
Stelele ne privesc pe noi la fel. Cred ca fiecare stea are omul ei, fiecare dou stele si-au ales intr-o seara un om sau poate si-au oferit cate un omuletz un celeilalte.

Stelele sunt locul in care poti fugi cand iti este greu. Micul Print avea planeta lui, o mica stea, doar a lui.
Si eu am o stea... nu stiu daca e toata a mea.. adar pot spune ca am. Asa ca de fiecare data cand imi este greu inchid ochi si ma vad acolo... departe de tot cu steau mea.

Nimeni nu poate sa mi-o ia.Este mica dar stralucitaore. Cea mai stralucitaore dintre colegele ei... alte doua care stau aproape de ea.

... am primit-o... si sunt foarte mandru si fericit ca mi-a fot data... de fapt e a noastra :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu