luni, 14 septembrie 2009

Cateva ganduri...

Stii, viata uneori pare gri cand te inconjori de oameni care uita sa viseze. Viata unoeri pare fara muzica cand cunosti oameni care nu au ureche muzicala. Viata uenori nu are ritm cand nu ai cu cine sa dansezi... si asta conteaza

Cand totul in jurul tau e fara culoare e greu sa iti gasesti culorile. Un zambet totusi te face sa uit de tot. Te-ai intrebat de ce Smileface e galben?

In ultima saptamna am avut o saptamana grea... plina de oameni obtuzi ( vorba Antinelei), oameni care au uitat sa zambeasca , sa se ditreze, sa se bucure de viata. Unii oameni sunt prea inchistati in muncile lor, in joburile lor si uita sa se bucure. Naervi, amenintari, tipete!

Incerc sa imi gasesc puterea sa trec peste antipatii, peste vobe dure, peste oameni incrancenati si sa privesc viata in portocaliu...Uneori am puterea, alte ori e un exercitiu prea greu... dar de fiecare data un gand departe ma face sa zambesc.

Un sfat: Pastreaza undeva acolo clipele frumoase.. si cand viata este rea cu tine si incolora, loveste cu un pum plin de portocaliu cu verde si violet... incat sa razi cu toata inima... ca ai avut curajul sa o infrunti.

Da, viata e un film, iar marele regizor, nu face lucruri la intamplare!

3 comentarii:

  1. deci nu numai eu am avut parte de asta in ultima vreme! eu cred ca e ceva in aer de au luat-o toti razna.
    in fine... ia si de la mine un pumn de... de... galben (sa inveseleasca tabloul) :)

    RăspundețiȘtergere
  2. va multumesc :)

    Avem puteresa sa zambim indiferent de ce se intampla si asta e mare lucuru

    Aveti de la mine cate o calimara cu cerneala... sa o folositi cand e lumea mai incolora

    Let`s paint the world toghether!

    RăspundețiȘtergere