miercuri, 23 septembrie 2009

EU

Eu sunt mai mult verde decat verdele si sunt mai mult portocaliu decat un soare in amurg.
Deci, nu sunt deci nicio culoare :)
Sunt cu capul in nori, sunt visator, imi plac detaliile si sa ma pierd in ele.
Ascult muzica.. .de fapt nu o ascult.... o traiesc intens. Fiecare nota, fiecare sincopa, fiecare bemol diez si cvinta imi curg prin vene. Cant, cant cu voce tare chair daca nu am voce... dar cant pentru mine.
Imi plac detaliile, mici, mari, ascunse, expuse....cred ca sunt lucrurile care dau substanta vietii.

Imi place sa am idei si am idei zilnic... de unele ma entuziasmez, pe unele nu le duc la cap, pe altele le construiesc in cel mai mic detaliu.

Imi plac oameni. Da, imi plac oameni portocalii cu simtul umorului, veseli, visatori, care privesc lumea in detalii.

Visez cu ochii deschisi, cu ochii inchisi, in culori, cu miros, cu gust... cu oameni dragi.

Sunt copil sunt un copil caruia ii place sa se joace.

Si pana la urma sunt un Copil, Visator, Vesel, Multicolor.. asta sunt eu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu