joi, 6 august 2009

Jrnal de bord 06.08

Astazi m-am trezit cand se crapa de ziua. Ceasul imi arata vesel 07:07 iar telefonul imi suna a samba.




Asta este una dintre minunile tehnologiei, asa ca ma putem imagina undeva departe. Astazi se preconiza o zi innorata asa ca mi-am pus pe mine jeansi albastrii si o camasa roz cu gri.

Am plecat prea de dimineata spre munca. Imi era mult prea somn, iar muzica din casti ma purta departe.

Astazi este o zi lunga.A inceput cu o demolare cu strigaturi apoi se va continua cu filmari de nopate, pierdut printre oamnei "Pierduti in Panama" si apoi pierdut printre vedetele din Bontotn.

Nu este un mod placut de a petrece o zi. Dar cand ai lumea ta la care visezi... restul nu conteaza.

Imi este dor de un zambet, de primavara, de flori de cires...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu