luni, 17 august 2009

Daltonist

Astazi, m-am trezit daltonist. Am un sentiment ciudat ma simt lipsit de energie, de vise, de culoare. De fapt , cel mai ciudat e lipsa de culoare. Astazi, mai e si frumoasa zi de luni, inceput de sapamana, si se spune cum iti merge luni, asa merge toata saptamna.

E cel mai ciudat sentiment sa fi lipsit de culoare. Sa vezi totul in tonuri de gri, sa stii ca acolo unde alta data era protocaliu, verde, violet acum e gri. Acum ca nicodata, imi dau seama cat de importanta e culoare in viata mea.
Culoarea ma face sa zambesc, culoare ma face sa visez, culoarea imi da speranta, culoarea imi da muzica zilei.

M-am trezit daltonist, vad alb-negru, dar la ora asta culoriele se schimba..."a tint of orange" ....si acum vad Sepia :)

De unde stiai ca azi aveam nevoie de un strop de culoare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu