joi, 13 august 2009

Am...PISTRUI

... de cateva zile am observat ca am... Da, am ...am Pistrui :).. exact... Am pistrui pe unul dintre umerii mei.. mai exact pe cel drept. Cred ca totul se datoreaza soarelui protocaliu care si-a culcat obrazul pe umarul meu.
Da , sunt mici, colorati si multi... stau acolo si imi zambesc.De multe ori imi e greu sa ii vad.. intorc capul sii ii privesc cu coada ochiului... cum sunt asezati pe pielea mea.
Cu siguranta soarele portocaliu e de vina, el mi-a lasat pe umar. Ma rog, cuvantul "vina" e mult prea dur, sa alegem o formulare mai simapatica..."el este cel care mi-a dat sa imi amintesc de el".
Deci, am pistrui , multi, colorati, veseli, unori tristi, dar pe care ii port... cu zambetul pe buze.

3 comentarii:

  1. ce ar fi sa te trezesti intr-o zi si sa vezi ca fiecare pistrui are alta culoare? si sa ai mici buline verzi, galbene, albastre, portocalii...
    sau sa iti dai seama ca au fugit pe celalalt umar?
    atunci ce faci?:)

    RăspundețiȘtergere
  2. :))... daca ar fugi de pe unumar pe celelat... m-as bucura ca am niste pistrui independenti. Iar in fecare dimineata m-as trezi cautandu-i... ar fi o adevarata bucurie.

    Daca ar fi colorati, m-as bucura, as fi si eu colorat ca si ei... i love colors

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu!Si eu am pistrui.

    Pistrui colorati si independenti..la asta nu m'am gandit.Dar daca ar fi sa merg pe firul asta, eu as vrea si unii vorbitori:D

    RăspundețiȘtergere