vineri, 12 iunie 2009

Today 11 iunie

Astazi e liniste.... e linistea dinaintea furtunii ! Da, in Bucuresti se anunta ploaie, picuri multi care vor dansa pe strazi!



Imi plac ploile de vara ... racoarese, cu picuri mari, care iti ating fata si alerga pe chipul tau. Cand eram copil obisnuiam sa alerg prin ploaie de placere. Cu cat inaintam in vrsta observ ca fugim de ploaie. Eu nu o tradez... ma opresc si o astept sa ma mangaie, ma opresc si dansez in ploaie, ma opresc si cant in ploaie.

Astazi ziua mea incepe printr-un targ... Street Delivery... pe Strada Pictor Verona. Loc unde, de azi pana duminica, cultura coboara in strada. Imi place arta urbana asa.. ca asta e pe gustul meu.

Pe noapte plec intrun maraton pe la galeriile de arta. Este Nopate Alba a Galeriilor asa ca va trebui sa ma cufund in arta, sa innot printre artisti si sa admir lumea colorata.

Astazi sunt gri multicolor cu albastru, mov, galben si un pic de roz...

Azi totul e linistit ... dar multicolor

Tu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu