joi, 11 iunie 2009

Stuck in a moment...

OK .. apasa PLAY





Azi e o zi bizara... este ziua mea libera si parca nu pot face nimic. Sunt Blocat in timp.Sunt Blocat intre idei.
Simt ca nu mai am placere in ceea ce fac. Stiu ca suna ciudat... pentru ca cineva imi spunea" Ca sunt cel mai optimist om pe care L-a cunoscut". Da , sunt omptimist... dar azi parca toate ideiile sunt blocate in timp.
Ma misc in ritmuri de chill out... Nici la chitara nu pot canta... Muzica e prea banala...Colorile nu mai sunt.

__________________________________________

Gata am tras line
... din acest moment... imi dau doua palme peste fata ( da mi-am dat, pe bune) si sunt gata.. sa nasc idei din nou.. sa zambesc la soare, sa primesc semne :), sa cant la chitara...
Oare ce pot face can raman " stuck in a moment "...
Tu ce faci?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu