joi, 11 iunie 2009

In alta ordine de idei

Azi cu nopate in cap... atunci cadn nici iarba nu creste.. ma-m trezit sa merg la spital. Nu am nimic la cap... desi, sincer, fie vorba intre noi, s-ar putea gasi cate ceva. Da am fost la spital la ORL pentru a incerca a 4 oara sa scap de o sinuzita...
La spitalul militar, acolo unde doar militarii colonii si gradatii se trateaza... :))) eu nici macar nu am facut armata.. dar na acolo am cunostinte.

Faza haioas s-a petrecut in fata cabinetului doctorului. Un domn cu parul alb cu un aer impunator voria neaprat sa intre de urgenta caum ca ar fi.. colonel procuror si avocat la ceva cu arama.. si ca trebuie sa fie neaprat primit.

Cat despre mine.. eu m-am ales cu o reteta si un flirt cu o operatie de deviatie de sept.


Tot azi am hotarat sa imi vand scutrul. Povestea este lunga... dar mi-am dat seam ca nu esti respectat in trafic deloc. Recunosc ca l-am luat dupa ce vazusem in paris cum se circula pe doua roti fara nico problema. Da, dar bucurestiul este Micul Paris. Asa ca am ramas mici si la respectul in trafic.
Ce am strans pana acum...trei intalniri cu doman cu coasa... :))... cateva frigidere pline cu carne, multi nervi si draci.... Exact chiar si cu scuterul. Pnetru ca soferul roman nu priveste si in oglida din dreapta.

Deci, da moncher.. te vand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu