luni, 11 iulie 2011

Bon Jovi: I`ve rock them all.. Bucuresti

Foto: Florin Ghioca

Imaginaza-te , pe scena , in fata a 50.000 de persoane...ti se taie rasuflarea, nu?

Dar.. cum e sa tai, tu, rasuflarea a 50.000 de persoane...?


Asta a facut Jon... Jon Bonjovi, ca despre el este vorba, la Bucuresti, ne-a taiat rasuflarea chiar si dupa 30 de ani de asteptare...
Ma bucur ca am fost acolo, ca l-am ascultat, ca l-am asteptat. Chiar daca nu mai e la prima tinerete Jon stie sa se joce cu publicul, stie cadn sa oboseasca, stie cum sa rada, stie cum sa ne faca mandrim ca avenit aici.

BonJovi a facut spectacol... si nu vorbesc doar de el. Trupa a facut spctacol, asa cum americanii l-au inventat.. muzica, culoare divertisment.

Noi , romanii, ne-am simtit bine ascultand piese precum " Always","Dead or alive" ,"Livin` on a prayer".... iar el John s-a gandit sa se simta bine cantandu-ne Beatles...si asa am fost cu totii castigati cu 3 ore de spectacol.

Si sa termin precum Jon...

I've seen a million faces and I've rock them all


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu