sâmbătă, 12 decembrie 2009

Ce zi e astazi ?( aberatie de iarna)

Ce zi este azi?
Este ziua in care cineva ninge pentru mine.
Ce zi este azi?
Este ziua in care fac un drum spre Ikea.
Ce zi este azi?
...In care imi pot aminti mai multe decat pot duce
Ce zi este azi?
...in care ea imi zambeste de departe
Ce zi este azi?
Ziua in care m-am trezit la 07:07 (singur)
Ce zi este azi?
Ziua in care afara ninge si eu ascult muzica cubaneza
Ce zi este azi?
Ziua in care, spre seara, imi voi redecora casa
Ce zi este astazi?
...in care am pus 5 acorduri pe chitara si am crezut ca mi-a iesit o melodie
Ce zi e astazi?
...La tine ce zi e?
Ce zi e astazi?
...a noastra
Ce zi e astazi?
Stii ce pana la umra poate fi ce zi vreau eu...
Ce zi e astazi?
Ziua mea :)
Ce zi este astazi?
Portocalie cu pistrui de fulgi de nea

Totusi, Ce zi e azi?
....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu