joi, 3 decembrie 2009

27...29

Nici 27... nici chiar 29. Undeva pe la mijloc sunt acum, conform buletinului.
Dar eu ma simt bine in pielea mea de copil de 17 ani.

Imi place sa visez imi place sa mananc inghetzata, sa ma joc, sa beau ceai cu socrtisoara, sa cant la chitara, sa vorbesc cu prietenii, sa fac haz de necaz.

Ma incapatanez sa fiu un copil in lumea asta de oameni ursuzi. Ma incapatanez sa ma joc ptintre masini, sa inalt zmee printre avioane. Ma infig adanc cu picioarele in pamant si stiu si stau drept cu capul in nori.

Nu regret nimic din ceea ce mi s-a intamplat... imi plac oamenii care imi sunt in viata, imi plac prietenii, oamenii speciali ce mi-au schimbat viata, imi place cine sunt pana acum.

Am omuletzi speciali in viata mea pe care i-am cunoscut, ii cunosc, si ii voi pastra mereu in inima mea... stiu ei cine :) multumesc pentru zilele in care am zburat, pentru zile in care am fost copil, pentru zilele portocalii.

Eu voi fi meru verde, nebun, plin de idei, indragostit, copil.. asta sunt eu!

Nu am sa ma schimb nici la 70 de ani.... daca ma placi asta sunt .. ASA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu