joi, 21 aprilie 2011

Sa nu te imprietenesti niciodata cu cei nu zambesc

Le-am dat o sansa din start tuturor. Sunt deschis la minte si la suflet. Nu le impun oamenilor sa imi zambeasca. Nu e o conditie de interactiune. Eu o consider mai mult o conditie de sinceritate. Oamenii sinceri iti zambesc.

De multe ori inspatele unui figuri "nezambitoare" se ascund frustrari, frustrari mult prea mari pentru a fi pastrate in interior. Zambetul pentru unii e un semn de slabiciune, iar slabiciunea pentru ei este o frustrare.

Am invatat sigur, lovindu-ma de fetze imobile, ca nu e bine sa crezi, sa iti faci prieteni, sa iti pui sperante, sa te astepti la mai mult, sa interactionezi ... cu/de la cei ce nu zambesc.

Mai devreme sau mai tarziu... nu iti vor zambi niciodata. Iar zambetul (din punctul meu de vedere) este cea mai intensa si sincera interactiune sociala...

O poti lua ca un sfat... ca o pilda.. ca un aforism... sau "Posteucism"... oricum i-ai spune, tine cont de el.

Toti oamenii rad, dar numai cei BUNI iti si zambesc.

Sper sa imi para rau ca m-am inselat... dar pana acum...niciodata nu am regretat ca am spus asta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu