marți, 24 noiembrie 2009

ok... am revenit

... de fapt nu am fost plecat niciodata.... chiar imi citeam blogul cu regularitate... si ma gandeam de ce nu se mai scrie nimic? Ar trebui oare sa ma dezabonez de la tipul asta? Sa il sterg oare din bookmarks? Sa ii uit adresa? Sa nu mai trec pe la el pe blog o vreme indelungata, ca si asa nu scrie nimic?
Nu am gasit solutia... asa ca am revenit...mi-am revenit...si-a revenit

Ok.Got a new place to crush!

Da, este poate titlul unui nou film, unei noi piese a trupei tale preferate sau poate noul tau vis? noul meu vis nu e mare, e chiar mic privit t in ansamblu... dar imi incap toate culorile in el, imi incap toate visele si mai este loc de mult mai multe.
Mai e loc de portocaliu, de muzica, de dans, de prieteni, de chitara, de un film bun, de plictiseala, de romantism, de un vin bun, de lene, de nopti nedormite, de verde... de mine.
Ahhh... deocamdata nu e cine stie ce... dar are potential cel putin in capul meu...vreau si aia vreau si aia, trebuie si aia... vreau si EU. Am 700 de idei... care dintre care mai colorate...pentru ca am nevoie de culoare acum.

Va fi un loc plin de mine...intelegeti ce vreti, imaginati-va.. cum ma cunoasteti.

Si totul incepe de ziua mea.. pe 1... primesc ...camera mea de vise...tu vei face parte din ea

2 comentarii:

  1. Tu iti dai seama cata libertate? :)) o camera din care sa faci tu ce vrei (ma rog, aproape ce vrei). e perfect! urme de tine peste tot, urme de personalitate si totul cand vrei tu, cum vrei tu :)
    de abia astept sa ma trantesc pe un puf verde :)
    luam creionul in mana sa umplem camera cu idei? :)
    si vorba ta si a lui alifantis... e destul de mica camera ta. Dar incap toti prietenii tai in ea

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, Alex asa e... deabia astept sa ma colorez. Sa concepem idei despre "me place".. sigur voi avea pufi verzi si portocali. si o chitara :)

    "Asa ca vin`o sus daca ploua "
    "desene frumoase stau pe pereti"
    http://www.youtube.com/watch?v=aN87-S6fQI4

    Pisica e cu probleme :) noway

    RăspundețiȘtergere