sâmbătă, 18 iulie 2009

Am inselat...

Mi-am inselat placerea de a scrie. Am tradat-o de multe ori din plictiseala, din aparenta lipsa de timp, din prostia inutila a zilei. Dar ea nu ma cearta, nu se supara, nu ma uita.. ma pimeste mereu cu aceleasi brate deschise, acelasi zambet pe buze si ma poarta catre locuri nebanuite.
Imi place sa scriu... uneori prost, uneori bine, unori cu inspiratie, alte ori fara inspiratie, uneori manac litere de placerea de a scrie cat mai repede, alte ori cu prea multe litere... dar ii mulutumesc ca nu se supara.

Au fost zile in care nu am scris. Au fost zile la rand in care nu ma scris. Aveam in cap atatea ideii pe care nu le-am pus intre litere, acum imi pare rau.

Multumesc celor care in feicare zi, sau de mai multe ori pe zi, sau cat de cat regulat scriu... despre lume, despre oameni, despre zilele lor, despre culori ... da, ei ma fac sa ma reintorc cu drag la scris...
Da , vreau sa scriu despre ce se intampla in viata mea... perfect complicata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu