miercuri, 29 aprilie 2009

To myself...

De aseara ma lupt cu un inceput de gripa ,sau sa privim pozitiv, de raceala. Se pare ca "azi" am reusit sa o inving....Sunt inca verde si tanar... imi zic.. zambindu-mi in barba :)

Tot aseara am incercat sa ma lup cu scenaristii serialului "Lost" seria 5. Se pare ca le plac salturile temporale... si un mod de manipulare a privitorului foare inteligent. Desi cred ca au inceput complice mult actiunea doar de dragul serialului... inca ma mai uit. Imi place sa de fiu surprins... de actiune.

Ieri m-am plimbat pe strabile inguste, pline de tigani, dar spalate de soare, ale centrului vechi. Un loc cu mult potential si daca faci abstractie (cu multa imaginatie) de fauna locului arata ca un spatiu pietonal din marile capitale. Cu soarele portocaliu in fata totul se vede foarte bine.

Tot aseara am vorbit cu Alida. Era foarte bine dispusa, ca in vremurile bune. Vrea sa punem tara la cale, sa filma proiecte de emsiuni... happy. Vreau ! Pentru ca m-am plictisit de gri-ul stirilor. Give me some colors !

Astazi... ma voi lasa cuprins de primavara si ma voi gandi la momente placute. Voi deschide cutia cu amintiri ma voi las purtat pe raze de soare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu