joi, 30 octombrie 2008

SUNT EU MEFISTO....

Ieri printr-o conjunctură ne-fericită am ajuns la Cupa Presei la Vrajitorie. Habar nu aveam ce e de facut, cu cine sa vorbesc, venisem obosit după o zi de muncă să fac un scurt reportaj şi să plec. Nu am scapat a trebuit să particip la cupa presei.

Am avut noroc ca era un stand cu produse de machiaj si că azi de dimnieaţă am avut inspiraţia să imi iau o camasă neagra. Faţă în faţă cu oglinda am inceput să improvizonez un machiaj cat mai spooky. Fond de ten deschis, fard de ploape inchis pe la ochi şi cu rujul urme de sînge pe la gură.. si gata.... muHA HA!!!

Hello is me the DEVIL!!!

De aici a început distracţia. Adrian Posteucă a fost mîncat!!... EU sunt Mefisto.... Mefisto sau mai bine zis DRACUL...
Şi cum sub o asemena teroare juriul nu a putut sa acorde premiul alcuiva...



Aşa că EU ... Adrian Posteucă sunt cel mai mare Vrăjitor din presă ...MuHA..HA!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu